Większość nowoczesnych silników Diesla przeznaczonych do samochodów osobowych i dostawczych ma zamontowaną turbosprężarkę, która zapewnia mniejsze zużycie paliwa i ilość spalin oraz lepsze osiągi.
Technologią wiązki elektronów można zespawać koło ze stopu Inconelu i wał ze stali węglowej. Zapewnia ona doskonałą jakość spoiny z głębokim wtopieniem, wąską strefą wpływu ciepła (SWC) i wytrzymałości zbliżonej do wytrzymałości metalu rodzimego. Spawanie w środowisku próżniowym zapewnia wysoką jakość.
Elementy są obrabiane są z wykorzystaniem śruby samo-ustawiającej lub mocowane są za pomocą precyzyjnego oprzyrządowania, co gwarantuje doskonałe dopasowanie i minimalną obróbkę po spawaniu. Korzystanie z gotowych części lub półfabrykatów przy spawaniu elektronowym umożliwia obniżenie kosztów inwestycji w sprzęt produkcyjny w porównaniu z nakładami, jakich wymagają inne procesy produkcyjne.
NAJWAŻNIEJSZE CECHY:
- Ładowanie ręczne lub za pomocą robota
- Zastosowanie w silnikach Diesla w samochodach osobowych i dostawczych
- Mały ślad węglowy
- Wysoka wydajność